کبوتران میرهادیان
کبوتران میرهادیان
انواع کبوتران سوسکی_کبوتران گرو_کبوتران تیرک دم سبز_کبوتران پرشی_اصیل ترین کبوتران پرشی_کفتربازان_عشقبازان_کبوتر داران_گروبندان و.....
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 تير 1395برچسب:, توسط ارین |



نظرات شما عزیزان:

حمید قره قونی
ساعت13:23---31 شهريور 1395
با سلام خدمت اقای میر هادیان بنده در چندین
نوبت اقدام به ثبت وبلاگتان نمودم که متاسفانه
به هیچ وجه میسرنشد حالا اشکال کار از کجاست نمی دانم خواهشمندم شما وبلاگ بنده
را لینک کنید شاید منهم موفق به لینک کردن شما بشوم ادرس بنده
کبوتر کله دم سبز قهوه خانه با تشکر حمید
پاسخ:با سلام چشم


ارمان
ساعت22:26---23 مرداد 1395
ا عرض سلام ارمان هستم از زحمات شما براي عكسها تشكر ميكنم من از كوچكي دوستدار كبوتر بودم و هم اكنون نيز هستم امكانات شمارا ندارم ام دوست دارم يك جفت كبوتر سوسكي كاكلي كله دم سبز داشته باشم ايا امكان تهيه ان هست
پاسخ:با سلام دوست عزیز بله با شماره 09132677579تماس بگیرید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.